Torrelles - Sitges - Torrelles 2014

Sortida des d'el Quiosc

Cada any per aquestes dates abans que la calor ens faci la gitza ens empleem a fons fent el nostre "Clàssic".

Sitges és una vila i municipi de Catalunya a la comarca del Garraf (que forma part del territori històric del Penedès).

El municipi limita amb els de Sant Pere de Ribes, Olivella, Begues, Gavà i Castelldefels.

Segur que aquests municipis us sonen! Aprofitant l'inici de Temporada hem fet el trajecte de 30 km que separen Torrelles de Sitges.

TRACK DE LA SORTIDA

La sortida ha estat a les 8h hem enfilat per la pista de Begues fins a la Rectoria, allà hem creuat la carretera per la rotonda per on ens em endisat per les urbanitzacions del municipi.

Les punxades ens han fet la gitza

Punxada!

Deixem les Urbanitzacions per endinsar-nos pels corriols que ens duran a la pista de la Plana Novella

Vorejant Begues

Ja som a la Pista de la Plana Novella, ara ens toca un agradable tram de baixada, ràpid i sinuós i amb molts km de descens fins a Olivella.

Cap a la Plana Novella

Arribem al Monestir dels Monjos Budistes sense problemes, fa molts anys que fem la zona i no hi ha pas cap novetat. A partir d'aqui si que ens endinsem  en el Garraf direcció al mar.

Monestir Budista d'Olivella

El dia ens acompanya i baixem fins al mar tot petant la xerradeta.

Travessant el Garraf

Arribem a la carretera que entra a la vila ultimes pujades i baixada fins la platja.

Arribada a Sitges

Passem la via

Toquem el mar. Ens toca fer un mos abans d'escometre la pujada, 30km amb uns 800m de +

Amb les vistes impagables del mar provem un nou article que ens ha donat la Herboristeria Sajolida de Torrelles de LLobregat. Lipaway! un combinat ecològic de fruites.

Liqaway

Un mos.

Esmorzar en el mar

Fotografia de grup i cap amunt!

Sitges aconseguida!

Travessem el carrer del Pecat, notem els beneficiosos efectes del Lipaway bon ambient i forçes renovades per enfrontar la pujada.

Carrer del Pecat en BTT!

La tornada de Sitges sempre és més dura, es tracta d'aconseguir un ritme sostingut i sostenible que et permeti pujar els 800m+ aprox fins a Torrelles. El sol apreta però un vent fresquet ens revifa.

Desfem el camí fins a Torrelles

Arribem a Torrelles sobre les 13.30h Sitges aconseguida! 60km i uns 1200m+ tot i que el track en surten 1500 aqui depen de com mesuri el gps ;)